Survivors
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortal*Latest imagesJust two kids stupid and fearless BertokaartRegisterLog in

 

 Just two kids stupid and fearless

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Jasper

Jasper


Just two kids stupid and fearless Mannelijk-1 Aantal berichten : 159

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: I can be your lost boy, your last chance.
Groep: The Lost boys

Just two kids stupid and fearless Empty
PostSubject: Just two kids stupid and fearless   Just two kids stupid and fearless EmptyMon Oct 08, 2012 4:00 am

"It was like a time bomb set into motion
We knew that we were destined to explode
And if I have to pull you out of the wreckage
You know I'm never gonna let you go
We're like a time bomb
Gonna lose it, let's defuse it
Baby, we're like a time bomb
But I need it
Wouldn't have it any other way"

||ISA||
Jasper rende over de straten zo snel als hij kon. Hij hoorde het geschreeuw achter hem en de woedende voetstappen die hem achter volgde. Zijn hartslagen kwamen tussen zijn gehijg door terwijl hij bijna viel toen hij een hoek om ging. Hij hervatte zich snel en sprintte vlug door. Hij vond het irritant dat zijn gitaar tas in de weg zat, als hij die niet had was hij waarschijnlijk nog sneller. Het geschreeuw kwam dichterbij en Jasper kon hun zien toen hij zich even omdraaide bij nog een hoek om gaan. Hij zou het niet lang genoeg volhouden. Jasper schoot een steegje binnen en hield zijn hand voor zijn mond. Hij zag de jongens voorbij rennen en nog steeds naar hem schreeuwend. "Kom hier dief! Rotzak!" schreeuwde de grootste terwijl hij met een houten honkbal knuppel boven zijn hoofd zwaaide. Jasper lachte zachtjes toen ze de hoek om gingen nog steeds achter hem aan. Hij kwam uit het steegje vandaan en hijgde nog zachtjes na. Hij haalde even diep adem en haalde het zakje van zijn riem die hij mee gestolen had van de jongens. Yep hij had gelijk een half brood een appel en een klein stukje kaas. Het was niet veel maar genoeg voor twee mensen. Misschien dat hij nog wat over hield van het brood, dat konden ze dan nog morgen ochtend op eten als ze op het strand bleven vannacht. Jasper stopte het eten in zijn voor vak van zijn gitaar tas en gooide hem weer over zijn schouders. Hij had met Isa afgesproken op het strand. Zij was het eerste meisje dat zich bij zijn bende had aangemeld, ze was sowieso de eerste die zich had aangemeld, maar dat deed er niet toe. Toen Jasper helemaal op adem was begon hij richting het strand te lopen. De jongens die hem achterna zaten zullen nu zo onder hand wel weer de andere kant op zijn gelopen omdat Jasper niet meer in het zicht was. In elk geval dat hoopte Jasper. Anders zou hij ze weer tegen komen. Voor het geval dat kon Jasper beter de verkorte route nemen door de steegjes van de stad.

In een paar minuten was Jasper aangekomen op het strand. Hij schopte door het zand en keek naar de grond. Het viel hem pas later op toen hij al bijna op de plek was waar hij samen met Isa had afgesproken, maar er waren al voetstappen in het zand. Het was niet meer heel goed te zien door schemer die al vroeg viel. Jasper twijfelde eerst of hij gewoon naar de plaats moest lopen omdat hij natuurlijk wat later was dan afgesproken en Isa daar gewoon kon zijn. Jasper beet zachtjes op zijn onderlip en besloot maar gewoon om voorzichtig er op af te lopen. Hij sloop haast over het zand naar de afgesproken plaats. Het was achter een zand heuvel bij een stuk strand waar bijna niemand kwam. Hij en Isa hadden er wel vaker afgesproken omdat je daar heel beschut zat. Jasper klom de heuvel op en toen hij weer naar beneden ging zag hij Isa al zitten op het zand. Hij liep op Isa af en zetten zijn gitaar tas op de grond.
"Sorry dat ik zo laat ben, ik had een klein probleempje." Zei Jasper terwijl hij even naar Isa keek. Isa was een mooi meisje, mager maar wel erg mooi. Ze had grijs, groene ogen die je soms heel indringend aan konden kijken. Haar lange blonde haren leken altijd perfect over haar schouders te vallen. Jasper daar in tegen had gewoon bruine ogen en zijn haar zat altijd door de war. De roze pluk die hij ooit leuk vond om in zijn haar te verven was soort hobby geworden en qua lichaamsbouw was hij ook niet heel bijzonder. Gelukkig was hij nog net zoals Isa vrij lenig, maar dat kwam eerder omdat Jasper zoveel inbraken pleegde om aan eten te komen. Jasper haalde uit zijn gitaar tas het zakje waar het eten in zat. Hij haalde het er uit en legde het op het zakje.
"Maar we hebben wel eten." Zei hij met een glimlach.
Back to top Go down
Isa

Isa


Just two kids stupid and fearless Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 114

Karakter
Leeftijd: 15 en 10 maanden
Partner: I want someone who takes me for who I am
Groep: The Lost boys

Just two kids stupid and fearless Empty
PostSubject: Re: Just two kids stupid and fearless   Just two kids stupid and fearless EmptyMon Oct 08, 2012 9:10 am

Isa keek naar de kleine knul die met een speelgoed pop rond liep, het was een schattig jochie dat moest ze toe geven. Ze was best dol op kinderen, vooral sinds ze een miskraam heeft gehad. Isa grinnikte toen het knulletje een barbiepop pakte en zo verder speelde. Ze keek om haar heen en zag dat iedereen het druk had. Uiteindelijk lande haar blik op de klok en zag dat ze nog een paar uur had. Ondanks dat ze hier al een hele tijd was, kende ze enkel nog maar Jasper en zijn bende natuurlijk. Ze hoorde er namelijk bij. Wat ze echt heel leuk vond, aangezien ze er wel van hield om bij mensen te zijn. Ook al hield ze er ook van om af en toe alleen te zijn. De rest van de paar uurtjes gingen zo voorbij en voor ze het wist was ze klaar en kon ze gaan. Isa stond dan ook op, pakte haar tas en liep er vandoor. Eenmaal buiten deed ze meteen haar schoenen uit en begon aan haar wandeling naar het strand. Daar had ze zoals gewoonlijk met Jasper af gesproken. Isa maakte haar schoenen aan haar tas vast en liep door de straten. Ze hield er niet van om schoenen aan te hebben. Van jongs af aan liep ze al op blootte voeten, zodra ze dan ook uit school was gingen haar schoenen uit. De buren vroegen altijd aan haar of haar ouders geen schoenen kon kopen. Natuurlijk was dat maar een grapje. Hier door kon ze haast over elk ondergrond lopen zonder schoenen. Na een tijdje kwam ze op het strand en keek ze om haar heen. Het zou niet lang meer duren voor de zon onder ging. Isa was benieuwd of hij er al was. Ze was natuurlijk te vroeg, maar ze was altijd al aan de vroege kant aangezien ze niet graag te laat kwam. Isa liep door en kwam al snel bij de heuvel, ze rende de heuvel op en af en liet zich uiteindelijk in het zand zakken. Isa zat al een tijdje in het zand en beet op haar lip terwijl ze wachtte tot dat Jasper eens kwam. Ze maakte zich altijd zorgen als hij te laat was. Ze was bang dat hem wat over komen was. Dat hij op gepakt was of nog erge dat hij dood was. Zo moest ze niet denken, hij zou vast over enkele minuten bij haar zijn. En ze had gelijk ook. Het duurde namelijk niet lang voor ze een gitaar koffer naast haar zag. Met een glimlach keek ze naar Jasper op. Ze vond het wel commies, het eten was haast op en meneer liep met roze haar verf rond. Maar ze moest bekennen dat het hem goed stond. Het was best een mooie jongen, hij moest zich echter alleen wel scheren. Maar dat vond zij. "Sorry dat ik zo laat ben, ik had een klein probleempje." Ze keek toe hoe hij naast haar plaats nam en schudde kort haar hoofd. "Dat had ik al wel verwacht" Isa beet op haar lip en keek toe hoe Jasper iets uit zijn koffer haalde. "Maar we hebben wel eten." Een glimlach sierde haar gezicht toen ze zag wat hij nu weer mee genomen had. "Oeh kaas" Meteen pakte ze een snee brood en at het op. Het voelde goed om toch elke keer wat te kunnen eten. Die eenmaal op boog ze naar hem toe en drukte een kus tegen zijn wang. "Bedankt, ik zou niet weten wat ik zonder jou zo moeten." Voor nu had ze genoeg gehad en pakte dan ook Jasper zijn gitaar. Ze legde die op haar schoot en liet haar vingers over de snaren gaan. Ze wist hoe veel de gitaar voor Jasper betekende dus ze was er voorzichtig mee. Aarzelend zette ze hem goed en liet haar vingers over de snaren gaan. Kort beet ze op haar lip waarna ze aarzelend maar zachtjes begon te zingen.

"Young girl, don't cry
I'll be right here when your world starts to fall
Young girl, it's all right
Your tears will dry, you'll soon be free to fly"

Kort stopte ze met zingen en keek naar de zee, uiteindelijk richtte ze haar blik weer op de gitaar en ging verder.

"When you're safe inside your room you tend to dream
Of a place where nothing's harder than it seems
No one ever wants or bothers to explain
Of the heartache life can bring and what it means"

Lachend stopte ze en schudde haar hoofd. "Ik kan toch niet zingen," Isa legde de gitaar weer op haar schoot en pakte nog een snee brood, dit keer deed ze er wel wat kaas op. Terwijl ze hem op at bekeek ze Jasper. "Je ziet er goed uit wist je dat." Vroeg ze met een grote grijns en knipoogde naar hem.
Back to top Go down
Jasper

Jasper


Just two kids stupid and fearless Mannelijk-1 Aantal berichten : 159

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: I can be your lost boy, your last chance.
Groep: The Lost boys

Just two kids stupid and fearless Empty
PostSubject: Re: Just two kids stupid and fearless   Just two kids stupid and fearless EmptyMon Oct 08, 2012 9:39 am

"Dat had ik al wel verwacht" Jasper glimlachte en haalde een beetje onhandig zijn schouders op. Voor hem was het normaal om eten mee te stelen en daarna de vluchten, hij had het zijn hele leven gedaan. Het brood stelen van deze jongens was dan eigenlijk ook een makkie, alleen was het jammer dat hij net op het takje stond dat brak en de jongens hun aandacht had getrokken. Jasper liet zich naast Isa op het zand zakken en ging in kleermakerzit zitten. Jasper vond het fijn dat Isa blij was met de kaas, hij zelf had het ook al lang niet meer gegeten en vroeg zich dan ook af waar de jongens de verse kaas vandaan hadden gehaald. "Bedankt, ik zou niet weten wat ik zonder jou zo moeten." Jasper voelde zijn wangen rood worden doen hij de lippen van Isa tegen zijn wang aanvoelde. Hij was niet zo gewend dat meisje hem op zo'n manier benaderen. Het duurde dan ook even voordat hij weer helder antwoord kon geven.
"Je... Je had het vast ook wel zonder mij gered." Zei Jasper zachtjes en hij pakte vlug een sneedje brood en begon dat op te eten. Hij probeerde Isa haar blikken te vermijden en was dan ook zeer blij dat ze haar aandacht op zijn gitaar legde. Niemand mocht aan zijn gitaar komen en een gruwelijke dood stond er dan ook echt tegen over als iemand aan zijn gitaar zat, maar Isa mocht het wel. Zij was de enige die het mocht.

Terwijl Jasper rustig door at en Isa nog steeds niet aan keek, hij hoorde hoe de stem van Isa samen smolt met de klanken van de gitaar. Eindelijk durfde hij haar weer aan te kijken en zag hoe ze daar met de gitaar op haar schoot rustig aan het zingen was. Jasper neuriede zachtjes mee op het liedje. Hij kende de tekst niet echt, maar het deuntje wel. "Ik kan toch niet zingen," Jasper glimlachte en zei met volle mond.
"Dat valt best mee." Hij merkte zelf hoe on charmant het was en slikte het stuk brood vlug door. "Dat valt best mee." Zei Jasper iets zachter met een klein glimlachje. Jasper pakte de gitaar aan van Isa en zetten die op zijn schoot. Hij begon zachtjes over de snaren van de gitaar te strijken en speelde een klein melodietje. Hij was verbogen over de gitaar en kon even de realiteit buiten sluiten, maar Isa wist hem weer met beide benen terug te zetten. "Je ziet er goed uit wist je dat." Jasper keek op naar Isa en voelde het bloed naar zijn wangen stijgen.
"J-jij ook." Zei Jasper bijna onhoorbaar en liet zijn handen weer over de gitaar strijken. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en keek weer naar zijn gitaar. Hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen. Isa was zeker een mooi meisje om te zien, maar wat moest hij nou terug zeggen. Hij zag Isa gewoon als een maatje, ze was dan wel een meisje maar ze kon zich soms gedragen als een jongen. Terwijl hij op zijn gitaar speelde keek hij soms van uit zijn ooghoeken naar Isa, maar als haar blik kruiste keek hij vlug weer naar zijn gitaar.
Back to top Go down
Isa

Isa


Just two kids stupid and fearless Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 114

Karakter
Leeftijd: 15 en 10 maanden
Partner: I want someone who takes me for who I am
Groep: The Lost boys

Just two kids stupid and fearless Empty
PostSubject: Re: Just two kids stupid and fearless   Just two kids stupid and fearless EmptyWed Oct 17, 2012 9:17 pm



Toen ze hem bedankte en zei dat ze niet wist wat ze zonder hem moest zag ze al snel zijn wangen rood worden. Dat was gewoon zo schattig. Isa keek hem glimlachend aan maar keek al snel voor haar. Voor dat hij zich ongemakkelijk ofzo ging voelen en dat wou ze hem niet aan doen. Daar was hij veelte schattig voor. "Je... Je had het vast ook wel zonder mij gered." Isa keek Jasper weer aan en glimlachte kort. "Dat betwijfel ik. Ik kende hier totaal niemand daarbij ben ik niet zo goed in stelen." Sprak ze met een glimlach. Terwijl ze kort met de gitaar bezig was kon ze haar gedachten wat op zij zetten en zo haar hoofd wat leeg maken. Ze haatte het hier. Ze wou hier niet wezen. Ze wou haar ouders terug en terug gaan naar huis. Ze hoorde hier gewoon niet. "Dat valt best mee." Haar blik gleed naar Jasper en keek hem streng aan. "Niet met volle mond praten dat is niet netjes." sprak ze streng. Ze glimlachte naar hem toen hij zijn zin herhaalde en dit keer met een lege mond. Met een grijns kneep ze zachtjes in zijn wang wat ook vaak bij kinderen werd gedaan. Echter was dit maar een grapje. "Brave jongen." sprak ze lachend. Waarna ze al snel weer voor haar keek. Isa beet kort op haar lip en speelde wat met haar blonde haren. Ze keek af en toe naar Jasper toen hij wat met de gitaar speelde. "Toch bedankt" Terwijl ze zo naar hem keek wist ze meteen dat hij in zijn eigen wereld zat. Bestond die wereld maar echt. Wie wou er nou niet naar Neverland. De plek waar je nooit oud zou worden of dood kon gaan. Dat was de droom van ieder persoon. Maar of die plek bestond was maar de vraag. Misschien was de dood zo. Terwijl ze weer naar Jasper keek zei ze hem wat ze van hem vond. De glimlach op gaar gezicht werd enkel groter toen hij bloosde. "J-jij ook." Isa keek weer voor haar uit en glimlachte. "Dankje" Sprak ze waarna ze op stond en naar het water toe liep. Eenmaal daar ging ze op haar knieën zitten en liet haar handen door het water gaan. Vervolgens bekeek ze haar spiegel beeld en maakte haar haren in een vlecht terwijl ze naar Jasper luisterde.

nog niet af


Last edited by Isa on Sun Nov 18, 2012 3:13 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Jasper

Jasper


Just two kids stupid and fearless Mannelijk-1 Aantal berichten : 159

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: I can be your lost boy, your last chance.
Groep: The Lost boys

Just two kids stupid and fearless Empty
PostSubject: Re: Just two kids stupid and fearless   Just two kids stupid and fearless EmptyThu Oct 18, 2012 8:19 am

Jasper

"Dat betwijfel ik. Ik kende hier totaal niemand daarbij ben ik niet zo goed in stelen." Jasper keek even naar Isa, hij wist niet zo zeker of hij dit als compliment moest op vangen of niet. Het was niet dat hij het stelen deed omdat hij het zo leuk vond. In tegendeel, hij had veel liever gehad dat er twee ouders waren die hem eten gaven, die hem verzorgde zoals de ouders van Isa ooit hadden gedaan. Aan de andere kant, hij was er gewoon heel goed in en daar mocht hij best trost op zijn. Omdat hij toch zichzelf en Isa in leven had gehouden. "Niet met volle mond praten dat is niet netjes." Jasper lachte zachtjes, ja Isa was wel net echt een moeder. Hij zou wel iemand zoals Isa als moeder willen, ze was lief en zorgde voor iedereen. Misschien kwam het ook wel omdat Isa hem ooit vertelt had dat ze zwanger was. Jasper beet zachtjes op zijn onderlip en keek even naar Isa, hij kon het niet begrijpen. Isa was 15 jaar en was al zwanger geweest en Jasper. Hij was 16 jaar en had eigenlijk nog nooit een meisje gezoend. Hij snapte er niets van, deed hij soms iets verkeerds? Niet dat hij ook echt ooit naar een meisje gekeken heeft op een andere manier bekeken. Hij keek weer naar Isa en liet zijn blik even kort over haar lichaam gaan. Hij voelde zich weer rood worden dus concentreede zich maar gewoon op zijn gitaar. Hij glimlachte toen Isa in zijn wang kneep en zij dat hij een brave jongen was. Hij streek met zijn vingers over de snaren en begon zachtjes te zingen. Hij kon aardig goed zingen, al zei hij het zelf.

"Wendy run away with me,
I know I sound crazy.
Don't you see what you do to me.
I want to be your lost boy, your last change.
A better reality.


Hij bleef zachtjes door zingen terwijl hij keek hoe Isa naar de zee liep. Ze liep wel anders dan jongens deden. Veel sierlijker, hij bleef bijna in trans kijken hoe ze haar haren vlocht. Ze was gewoon anders dan jongens. Maar ze was ook gewoon een Lost Boy net zoals hij. Ze mocht dan wel een meisje zijn, maar ze hield ook van stoeien en ook van ravotten en al dat soort dingen. Er was niets anders aan. Toch had Jasper bewijs nodig. Hij legde zijn gitaar weg en stond op en liep naar Isa toe. Hij ging naast haar zitten en deed net alsof hij gewoon naar de zee ging kijken net zoals zij deed. Een kleine glimlach in zijn mondhoeken veraden zijn plan, dus besloot hij maar om gewoon toe te slaan. Hij wist dat Isa niet tegen kietelen kon, dus prikte hij kietelend met zijn vingers in haar zij. Al snel duwde hij Isa op de grond zodat hij kon kietelen. Zie je wel ze was gewoon zoals hij.
Back to top Go down
Isa

Isa


Just two kids stupid and fearless Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 114

Karakter
Leeftijd: 15 en 10 maanden
Partner: I want someone who takes me for who I am
Groep: The Lost boys

Just two kids stupid and fearless Empty
PostSubject: Re: Just two kids stupid and fearless   Just two kids stupid and fearless EmptySun Nov 18, 2012 3:55 am



Terwijl ze naar het water staarde, bekeek ze haar spiegelbeeld eens goed. Ze bekeek haar grijs/groene ogen die ze van haar vader had. Meteen miste ze hem weer en moest ze op haar lip bijten om de tranen binnen te houden. Ze had geen zin om te huilen en helemaal niet waar Jasper bij was. Ze hield er sowieso niet van als iemand haar zag huilen vooral niet in de situatie waar ze nu in zaten aangezien het enkel een teken van zwakte was. Terwijl ze haar gezicht verder bekeek merkte ze dat Jasper bij haar was gekomen. Kort liet ze haar blik naar hem toe gaan en glimlachte voordat ze weer naar het water keek. Terwijl ze zich weer verder bekeek schrok ze wat op toen ze plots wat in haar zij voelde. Verbaast keek ze om naar Jasper en een grote grijns verscheen op haar gezicht. Kietelen dus he. Iets waar ze niet tegen kon. Voor ze het wist lag ze lachend op de grond en probeerde ze hem te stoppen. Toen het niet lukte kietelde ze hem maar toch terug. Uiteindelijk duwde ze hem om en ging ze op zijn middel zitten terwijl ze door ging met kietelen en hem lachend aan keek. Ze vond dit soort dingen altijd leuk. Het vrolijkte haar op en het was gewoon leuk om te doen. Na een tijdje hield ze op pakte zijn polsen en drukte die boven zijn hoofd. "Dus wat dacht je? Laat ik Isa maar schrikken." Vroeg ze lachend. Haar blik gleed over hem heen en eindigde weer bij zijn ogen. Echter duurde het niet lang voordat haar ogen naar zijn lippen gleed. Isa, liet zijn handen los legde een hand in het zand naast zijn hoofd en met haar andere hand streek ze met haar duim over zijn lippen. Kort rilde ze en beet op haar lip. Aarzelend boog ze voorover en vervuilde haar duim voor haar lippen.
Back to top Go down
Jasper

Jasper


Just two kids stupid and fearless Mannelijk-1 Aantal berichten : 159

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: I can be your lost boy, your last chance.
Groep: The Lost boys

Just two kids stupid and fearless Empty
PostSubject: Re: Just two kids stupid and fearless   Just two kids stupid and fearless EmptySun Nov 18, 2012 5:52 am

Jasper

Jasper grijnsde kort toen hij zag dat Isa er duidelijk niet tegen kon. Maar dat liet hem niet stoppen. Isa vulde de ruimte door haar gelach wat Jasper ook liet lachen. Maar als snel kwam hij er achter dat hij dit niet zou winnen. Of deed hij het misschien expres? Het maakte hem niet uit, hij moest alleen maar de handen van Isa uit zijn zij zien te krijgen. Al snel lach hij met zijn rug in het zand en zat Isa boven op hem. Tja hij had dit duidelijk verloren toen Isa zijn handen boven zijn hoofd in het zand drukte. "Dus wat dacht je? Laat ik Isa maar schrikken." Jasper haalde zijn schouders op (voor zo ver dat kon).
"Zo iets ja." Zei hij met een speelse glimlach op zijn gezicht. "Is het gelukt?" Vroeg hij met nog steeds dezelfde speelse glimlach. Waarschijnlijk zag hij er zo uit als een klein kind, maar dat kon hem niet zo heel veel schelen. Jasper liet zijn glimlach achter wegen toen hij merkte dat Isa hem bekeek. Was er iets raars aan hem? Hij keek haar terug aan in haar ogen toen ze daar stopte. Wat was er aan de hand? Jasper legde zijn handen onder zijn hoofd toen Isa hem los liet. Hij volgde haar hand die ze uit het zand haalde. Hij wou op zijn lip bijten, maar als hij dat zou doen dan zou hij ook op Isa haar duim bijten. Hij keek haar vragend aan. Wat was er aan de hand? Waarom deed ze zo raar? Hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen of moest doen. Moest hij Isa van zich af duwen en haar gewoon verder kietelen? Jasper begreep niet zo goed wat Isa van hem wilde toen ze voor over boog. Toen ze haar lippen tegen de zijn plaatste was hij helemaal uit het veld geslagen.

Hij sloot zijn ogen en kuste Isa terug, maar eigenlijk wist hij niet wat hij moest doen. Waar moest hij zijn handen plaatsen en hoe lang moest dit duren? Jasper kon sowieso geen kant op dus de kus verbreken kon hij sowieso niet. Hij liet zijn handen ook maar achter zijn hoofd, straks deed hij iets raars er mee en was het meteen verpest. Daarbij had hij er niet eens aan gedacht dat dit zijn eerste kus was. Hij wou het niet laten merken maar waarschijnlijk wist Isa het wel. Isa wist alles zelfs al had je het haar niet vertelt dan wist ze het ook. Nou begon Jasper toch wel flink te twijfelen of hij het wel goed deed. Oké hij moest iets doen. Wat deden ze altijd in films? Daar wilde Jasper niet eens aan denken, straks moest hij ook nog zijn tong gebruiken. Ach ja, wat moest dat moest. Jasper legde zijn arm om Isa heen en duwde zich zelf overeind. Hij zat in het zat met Isa nog steeds op zijn schoot. Ook hadden zijn lippen nog steeds niet los gelaten van die van Isa. Oké, wat moest hij nu doen. Zijn tong gebruiken, maar hoe? Hij kon moeilijk zijn tong naar binnen duwen, dan zou ze stikken. Hij moest het voorzichtig aan pakken. Hij opende zijn mond een klein stukje en streelde met zijn tong tegen de lippen van Isa. Misschien dat het zo moest, dan kon ze kiezen wat ze deed. Of ze zou denken dat hij een idioot is die het leuk vind om aan iemands zijn lippen te likken. God hij zou hier nooit goed in worden.
Back to top Go down
Isa

Isa


Just two kids stupid and fearless Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 114

Karakter
Leeftijd: 15 en 10 maanden
Partner: I want someone who takes me for who I am
Groep: The Lost boys

Just two kids stupid and fearless Empty
PostSubject: Re: Just two kids stupid and fearless   Just two kids stupid and fearless EmptySun Nov 18, 2012 11:14 pm



Isa was blij te merken dat ze gewonnen had van Jasper, het was altijd fijn om met zo iets te willen al kon ze best tegen haar verlies. "Is het gelukt?" Twijfelend keek ze hem aan waarna ze toch ja knikte. "Het is heel goed gelukt." Sprak ze lachend. Terwijl ze haar ogen over hem heen liet gaan merkte ze pas hoe erg ze lichamelijk contact gemist had. Niet dat ze verlangde naar seks of zo. Maar gewoon het contact wat ze had met jongens. Aarzelend beet ze op haar lip en moest het gevoel van haar af zetten maar dat kon ze niet. Stiekem wou ze het ook helemaal niet. Toen ze zijn lippen streelde ging er een rilling door haar heen en moest ze gewoon voelen. Ze had zich altijd al wel gevraag hoe ze zouden voelen maar had er verder nooit wat met dat gevoel gedaan. En nu ze hier op hem zat en hem bekeek moest ze toch wel toe geven dat hij sexy was. Heel erg sexy. Ze kon er dan ook niks aan doen toen ze haar lippen op de zijne drukte. Meteen merkte ze dat hij geen idee had wat hij moest doen. Een glimlach verscheen op haar gezicht en kort opende ze haar ogen om naar hem te kijken. Maar al snel sloot ze haar ogen weer en rilde van het gevoel dat zijn lippen haar gaf. Toen hij recht wou zitten besloot ze mee te werken en voor ze het wist had ze haar benen om hem heen liggen en zoende ze nog steeds. Isa legde haar armen om zijn nek en een fijn gevoel gleed door haar lichaam toen ze zijn tong tegen haar lippen voelde. Kort liet ze hem zo gaan voordat ze haar mond opende en haar tong de zijne op zocht. Ze liet haar tong langs de zijne gaan en rilde weer kort. Na een tijdje trok ze zich terug en keek hem aan. "Sorry, ik het spijt me. Ik kon me niet in houden en tja." Fluisterde ze zacht terwijl ze hem recht in de ogen aan keek. Aarzelend boog ze dan toch weer naar voren maar bleef hangen toen haar lippen bijna de zijne raakte. Nu was de keus helemaal aan hem. Reageerde hij niet dan tja zou ze het zo laten en hem met rust laten.
Back to top Go down
Jasper

Jasper


Just two kids stupid and fearless Mannelijk-1 Aantal berichten : 159

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: I can be your lost boy, your last chance.
Groep: The Lost boys

Just two kids stupid and fearless Empty
PostSubject: Re: Just two kids stupid and fearless   Just two kids stupid and fearless EmptyMon Nov 19, 2012 5:50 am

Jasper

"Het is heel goed gelukt." Een grote glimlach verscheen op het gezicht van Jasper. Dat vond hij leuk om te horen. Natuurlijk wist hij ook wel dat hij aan het verliezen was omdat Isa boven op hem zat e hij geen kant meer op kon. Toch u Isa zo boven op hem zat vond hij het helemaal niet erg. Ergens voelde hij een soort gevoel dat hij nog nooit eerder heeft gevoeld. Hij kende natuurlijk wel het gevoel van vriendschap, maar dit had niets meer met vriendschap te maken. Hij voelde iets anders wat hij niet kon plaatsen.

Haar lippen tegen de zijne vond hij in begin maar vreemd en hij wist gewoon niet wat hij er mee moest doen. Maar toen hij eenmaal recht op zat en Isa haar benen om hem heen geslagen had. Had hij een zekerder gevoel bij zichzelf gevonden hier over. Jasper wilde zijn tong terug trekken, maar Isa opende haar mond al. Oké, wat moest hij nu gaan doen? Al snel voelde hij de tong van Isa en hij ging maar gewoon mee met haar. Waarschijnlijk zou hij het vreselijk doen en kon Isa aan alles merken dat het voor hem de eerste keer was dat hij iemand zoende. Eigenlijk was dat ook best wel zielig, dat hij nog nooit iemand had gezoend op zijn leeftijd. Maar dat kwam ook omdat hij maar met weinig mensen in contact was tot de FAKZ. Sindsdien hij niet meer terug kon over het hek om naar huis te kunnen, was hij maar gaan rond hangen in de FAKZ. "Sorry, ik het spijt me. Ik kon me niet in houden en tja." Jasper keek Isa aan toen ze zich terug trok. Hij schudden zachtjes zijn hoofd. Hij wist niet zo heel goed wat hij moest zeggen. Hij wou zichzelf bijna verontschuldigen omdat dit waarschijnlijk de ergste keer was dat Isa iemand gezoend had. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en keek Isa vragend aan toen ze naar voren boog. Wilde ze nog meer? Was een keer niet genoeg? Man wat waren meisjes moeilijk. Maar stiekem vond Jasper het helemaal niet erg. Hij drukte zachtjes zijn lippen tegen die van Isa.

Niet lang daarna haalde hij zijn lippen weer van Isa en steunde met beide handen in het zand. Met een klein glimlachje keek hij Isa aan. Hij wist nog steeds niet wat hij moest zeggen en hoopte eigenlijk dat Isa gewoon zou blijven zitten. Na dit had Jasper eigenlijk niet heel veel zin om vannacht alleen hier te blijven. Niet dat hij nog andere dingen wilde van Isa. Maar gewoon, hij voelde zich de laatste tijd gewoon alleen omdat hij altijd maar aan het rond dwalen was. Hij keek dan ook altijd uit als hij weer eens samen met Isa kon eten.
"Wil je vanavond bij mij blijven?" Vroeg Jasper zachtjes aan Isa.
Back to top Go down
Sponsored content





Just two kids stupid and fearless Empty
PostSubject: Re: Just two kids stupid and fearless   Just two kids stupid and fearless Empty

Back to top Go down
 
Just two kids stupid and fearless
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Survivors :: De FAKZ :: Perdido Beach :: Town Beach-
Jump to: