Survivors
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortal*Latest imagesChris Fountan ~ BertokaartRegisterLog in

 

 Chris Fountan ~

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Chris

Chris


Aantal berichten : 21

Karakter
Leeftijd: 16 jaar
Partner: Ik ben nog steeds opzoek
Groep:

Chris Fountan ~ Empty
PostSubject: Chris Fountan ~   Chris Fountan ~ EmptyMon Oct 08, 2012 8:52 am



Chris Fountan

Naam:
Christhine (Chris) Fountan

Leeftijd:
16 jaar

Geslacht:
Vrouw

Dier:
Lynx (zie onderschrift)

Uiterlijk:
Licht blauwe ogen en donker haar. Ze heeft een ietwat getinte huid en 2 moedervlekken rond haar mond. Ze is niet heel erg groot en redelijk slank gebouwd.

Karakter:
Chris is een leuke en spontane meid. Ze is heel impulsief en denkt niet echt na voordat ze iets doet. Ze houd van verassingen en onverwachte dingen, staat dan ook altijd open voor avontuur. Echt ingewikkeld is ze niet. What you see is what you get. Over het algemeen is Chris vriendelijk en behulpzaam, maar dat licht er echt aan hoe je haar behandeld. Ze geeft iedereen een eerlijke kans, maar kan echt heel bitchy en bot uit de hoek komen.

Familie:
Haar ouders en zus zijn bij het 'poeven' verdwenen. Haar jongere broertje moet nog ergens ronddwalen en daar is ze dan ook naar opzoek.

Geschiedenis:
Chris heeft geen moeilijke jeugd gehad. Altijd veel vrienden en liefde van haar familie, alhoewel haar vader zwaar alcohollist was. Door het 'poeven' is ze haar familie verloren en haar jongere broertje kwijt geraakt. Ze is nu opzoek naar hem.

Voorkeur van banen:
-Leraar voor de jonge kinderen
-Ziekeverzorger
-Brandweer

Ik heb dyslectie.
Back to top Go down
Perrie
Administrator
Perrie


Chris Fountan ~ Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 727

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: You know you live to break me - don't deny
Groep: Nvt

Chris Fountan ~ Empty
PostSubject: Re: Chris Fountan ~   Chris Fountan ~ EmptyThu Oct 11, 2012 7:22 pm

Aangezien Eddison afwezig is zal ik je tussen de 10-20 rto's geven i.p.v. 1-10 Berto's. Eddison hoeft deze karakterkaart dan niet meer te raten en je hebt al je Berto's gekregen.
Accepted! Chris zal brandweervrouw worden en je krijgt 17 Berto's voor deze kaart. Ook heb je nu toestemming om IC te posten, veel plezier!
Back to top Go down
https://survivorss.actieforum.com/
 
Chris Fountan ~
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Survivors :: In Character :: Karakter Voorstel :: Accepted Characters-
Jump to: