HomePortal*FAQMemberlistkaartRegisterLog in

Share | 

[GZ] Best friend and little brother

Go down 
AuthorMessage
Chris

Aantal berichten : 21

Karakter
Leeftijd: 16 jaar
Partner: Ik ben nog steeds opzoek
Groep:

PostSubject: [GZ] Best friend and little brother   Mon Oct 15, 2012 9:47 am

Hii ^^

Okaii, zoals de titel al een beetje zegt zoek ik een beste vriend(din) of broertje voor Christhine (Chris).
Ik heb niet echt veel eisen ofzo, je ABN moest niet persé helemaal top te zijn, heb namelijk zelf dyslectie.
Ik zoek wel iemand wie gezellig is om ook gewoon mee te kletsen en iemand die een beetje vaak online is. Hoeft natuurlijk niet elke dag, heb zelf ook een leven. ^^
Maar graag wel iemand die 1 keer per week online is, dan ben ik al tevreden. (:

Het karakter van Chris, misschien ook wel zo handig ;p ;

Chris is een leuke en spontane meid. Ze is heel impulsief en denkt niet echt na voordat ze iets doet. Ze houd van verassingen en onverwachte dingen, staat dan ook altijd open voor avontuur. Echt ingewikkeld is ze niet. What you see is what you get. Over het algemeen is Chris vriendelijk en behulpzaam, maar dat licht er echt aan hoe je haar behandeld. Ze geeft iedereen een eerlijke kans, maar kan echt heel bitchy en bot uit de hoek komen.

En haar geschiedenis;

Chris heeft geen moeilijke jeugd gehad. Altijd veel vrienden en liefde van haar familie, alhoewel haar vader zwaar alcohollist was. Door het 'poeven' is ze haar familie verloren en haar jongere broertje kwijt geraakt. Ze is nu opzoek naar hem.

Voor een beste vriend(din) zoek ik iemand die netzoals haar postitief in het leven staat. Graag niet iemand die jonger is dan 15. Een jongen of meisje maakt me niet zo heel veel uit.
Het leek me ook leuker dat Chris en die persoon elkaar al jaren kende, dus al vrienden waren. Verder heb ik ook niet heel veel eisen hier, als het karakter maar een beetje op die van Chris lijkt. Of heel iets anders juist, als ze maar goed met elkaar overweg kunnen ^.^

Voor het broertje van Chris zoek ik iemand die ongeveer 3 jaar jonger is dan haar, het liefst nog ietsjes jonger. Ouder dus niet, graag. Karakter en stuff mag je helemaal zelf weten, maar Chris en haar broertje houden wel heel veel van elkaar (: Verder hadden Chris en haar broertje nog een oudere zus, maar die is dus verdwenen. Zoals in haar geschiedenis al staat is Chris nog opzoek naar haar broertje, dus moeten we even zien hoe we dat gaan doen als we een topic hebben. Maarja, dat komt later pas, hihi ^^

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik zoek. (:

xx.

Back to top Go down
View user profile

[GZ] Best friend and little brother
Back to top 
Page 1 of 1