Survivors
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortal*Latest imagesLe me. BertokaartRegisterLog in

 

 Le me.

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Darren

Darren


Aantal berichten : 337

Karakter
Leeftijd: 17 Years.
Partner: Love is like god, it doesn't exist.
Groep: Nvt

Le me. Empty
PostSubject: Le me.   Le me. EmptyWed Sep 26, 2012 9:03 am

Misschien dat het mensen intresseert, misschien ook niet. Maar toch ga ik me even voorstellen, en duidelijk maken wie dat persoon achter Darren is =D

Het was 8 augustes, 1996. Om precies 11:00 s'nacht opende Bente haar oogjes, en keek de wijde wereld tegemoet. Bente Kistenmacher geboren in Den helder, een plaats waar ze tot de dag van vandaag nog steeds woont. Ondertussen in een ander huis, maar op loop afstand van de plek waar ze geboren is. Bente groeide al snel tot een puber, een puber zoals elke puber 'Vervelend, koppig en eigenwijs'. Maar Bente genoot van het leven maakte vrienden, en het liefst deelde ze haar passie voor dieren met iedereen. Vrijwel had ze nog meer hobby's dan alleen dieren, ze besteed haar aandacht dan ook aan paardrijden, hardlopen, bewerken, schrijven, lezen, films series kijken, fotograferen en pc'en. Dat alles maakte haar hartje gelukkig, plus nog de basis dingen zoals vrienden familie en overige. Maarja, om weer over terug te gaan naar dat alles; Bente zit op school in Schagen, waar ze iedere dag op en neer naar toe gaat met de trein. Ze voldoet nu aan haar laatste jaar, en hoopt tot god dat ze haar examen haalt om vervolgens door te stromen naar het MBO in Alkmaar om daar haar droom waar te maken als dierenverzorgster. Moeilijke keuze, aangezien ze drie hele verschillende dingen leuk vind. Waaronder; wilde dieren fotograferen filmen in het wild, in een dierentuin werken en paardenpolitie. En dat alles het liefst in het buitenland, want genoeg van Nederland heeft ze wel gezien. Nouja, voorderest heeft ze twee honden; Guus en Frodo. Guus in een Spaanse waterhond, en Frodo een Australische Labradoodle. Beide schatjes! Ook deelt ze haar huis samen met haar moeder en stiefvader, waarbij ze nog een broertje van 8 heeft. Ik denk dat ik zo het 16 jarige leven van Bente wel zo'n beetje heb beschreven. En hopelijk komen der nog heel wat jaren bij kijken.

'Never regret what you do, because in the end it makes you who you are'

Hier wat foto's;

Spoiler:
Back to top Go down
Perrie
Administrator
Perrie


Le me. Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 727

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: You know you live to break me - don't deny
Groep: Nvt

Le me. Empty
PostSubject: Re: Le me.   Le me. EmptyWed Sep 26, 2012 7:13 pm

Benteee, haai haai. c:
Ik ken u natuurlijk al, maar alsnog welkom!
Voor vragen kunt u altijd komen, oui?

Veel plezier!
X Romy
Back to top Go down
https://survivorss.actieforum.com/
Kid
Administrator
Kid


Le me. Mannelijk-1 Aantal berichten : 724

Karakter
Leeftijd: 15
Partner: Perrie ♥
Groep: Nvt

Le me. Empty
PostSubject: Re: Le me.   Le me. EmptyWed Sep 26, 2012 7:37 pm

Whoeeeeh welkomwelkom.
veel pleziero's hier, we hopen dat je actief blijft ofcourse, voor vragen bij mij of roomz ;3

Xo's Juudzels c:
Back to top Go down
http://judithplatte.deviantart.com
Darren

Darren


Aantal berichten : 337

Karakter
Leeftijd: 17 Years.
Partner: Love is like god, it doesn't exist.
Groep: Nvt

Le me. Empty
PostSubject: Re: Le me.   Le me. EmptyWed Sep 26, 2012 11:14 pm

Romy und Juud, thanks both <3 Ik ga het hier zeker maar me zin krijgen en ik blijf ook zeker heeeeel lang actief ^^
Back to top Go down
Sponsored content





Le me. Empty
PostSubject: Re: Le me.   Le me. Empty

Back to top Go down
 
Le me.
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Survivors :: Out of Character :: Voorstellen-
Jump to: