HomePortal*FAQMemberlistkaartRegisterLog in

Share | 

Ewaaa

Go down 
AuthorMessage
Perrie
Administrator

Aantal berichten : 727

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: You know you live to break me - don't deny
Groep: Nvt

PostSubject: Ewaaa   Sun Sep 30, 2012 6:03 am

Ewaaa Stare
Gütendag, konnichiwa, bonjour, Hello, Hi, morgen, middag, avond, nice to meet ya. c:
Om te beginnen maar een klein beetje basis informatie:
Naam: Romy
betekenis: Geliefde roos
Afkomst: Frankrijk
Tweede naam: Evina
Leeftijd: 13 jaar
Verjaardag: 29-10-1998
Haarkleur: Licht bruin, binnenkort blond
Haarstijl: Het is lang en in laagjes waardoor het soms net een afro is. Binnenkort gaat het kort.
Oogkleur: Bruin
Huidskleur: Blank
Lengte: 1.75

Ik ben heel slecht in het beginnen van een voorsteltopic, dusja. Eventjes alle standaard info opgesomd xd Over het algemeen ben ik een heel saai en leeg persoon, marjah. Mijn naam is dus Romy, een 13 jarig meisje. Awyeah. Ik heb een pokke hekel aan mijn leeftijd, maar gelukkig wordt ik over een maandje 14. Nog steeds te jong naar mijn zin xd Maargoed. Ondanks mijn leegheid heb ik toch wel redelijk wat hobby's. Dingen als anime, cosplay en conventies zijn awesome. Daarbij ben ik Vocaloid verslaafd <3 Ook luister ik veel muziek. Oppa Gangnam Style is geweldig, maar ook muziek van One Direction, Paramore, Before You Exit, Breaking Benjamin en Skrillex behoren tot mijn favs. Ja, ik luister eigenlijk naar alle muziek. Ik kan wel met photoshop overweg en houd echt van tekenen. Mijn kledingstijl is best normaal. Meestal een broek, shirt en Vans. Voor mijn verjaardag krijg ik Uggs (don't hit me ;o). Ja, ik vind Uggs leuk. Een jaar geleden had ik nog gezworen nooit Uggs te krijgen. Ik zit in de 2e van de middelbare school en zit in een gemengde Gymnasium/Atheneum klas. Ikzelf doe Atheneum, vorig jaar Gym.
Tja, meer weet ik niet te vertellen xd Vragen zijn welkom.

X

Back to top Go down
View user profile http://survivorss.actieforum.com/
Kid
Administrator

Aantal berichten : 724

Karakter
Leeftijd: 15
Partner: Perrie ♥
Groep: Nvt

PostSubject: Re: Ewaaa   Sun Sep 30, 2012 6:07 am

YEAAAAH KORT HAAR<33 goedzoo roomzel ;3
1. Je bent niet saai en leeg maar juist heel interessant en gezellig^^
2. Je word vanzelf ouder poeppie.
3. Je muziek smaak is naar mijn idee heel weird maar dat wist je al<3 though, you're awesome.
4. Je kan heel goed tekenen!
5. Uggs zijn lelijk maar dat is mijn mening xD though, you're awesome.
6. Je bent super slim, slimmer dan ik en heel awesome en lief en ik hou van je c:
Heel veel huggels.

Once more into the fray...
Into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day...
Live and die on this day...