Survivors
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortal*Latest imagesI can be your Lost Boy <3 BertokaartRegisterLog in

 

 I can be your Lost Boy <3

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Jasper

Jasper


I can be your Lost Boy <3 Mannelijk-1 Aantal berichten : 159

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: I can be your lost boy, your last chance.
Groep: The Lost boys

I can be your Lost Boy <3 Empty
PostSubject: I can be your Lost Boy <3   I can be your Lost Boy <3 EmptyWed Oct 03, 2012 11:52 am


I can be your Lost Boy <3 Es5jkm
||STIL|| ||LOST BOY|| ||MUZIEK||
"Wendy we can get away
I promise if you’re with me, say the word and we’ll find a way
I can be your lost boy, your last chance
Your "everything better" plan
Somewhere in Neverland"

||ALGEMEEN||
Naam:
Jasper Autumn
Leeftijd:
17 jaar
Geslacht:
Jongen
Oriëntatie:
Hetero
Afkomst:
Hij weet niet precies waar hij vandaan komt, dus houdt hij het er maar bij dat hij uit Neverland komt.
Familie:
Jasper weet niet precies wie zijn ouders zijn. Hij heeft alleen een oude foto van een jonge vrouw en man. Jasper denkt dat, dat zijn ouders zijn. Jammer genoeg heeft hij alleen die kans gehad om zijn vader heel even te kennen, maar hij weet niet meer wie hij is.
Drie voorkeurs banen:
~ Soldaat
~ Wacht
~ Grafgraver


||UITERLIJK||
Dier:
Wolf
Haarkleur:
Donker bruin, met roze plukken
Lichaamsbouw:
Slank en vrij gespierd
Lengte:
1, 76m
Tatoeages:
Een roos op zijn rechter hand, Een skelet op zijn linker onder (binnen) arm en een doodshoofdje aan de rechter kant achter zijn oor.

||INNERLIJK||
Karakter:
Jasper is een vrij rustige jongen die een beetje met zijn hoofd in de wolken leeft, Het is niet zo zeer dat hij gek is of iets anders. Het komt eerder omdat hij bang is de realiteit onder ogen te komen. Hij wilt niet opgroeien en weigerd dan ook elke volwassen taak te doen. Hij is bang dat hij zijn ouders nooit meer terug zal zien als hij zich volwassen zou gedragen. Jasper gaat ook vrij wel alle conflicten uit de weg en gaat ruzie's niet aan. Meestal loopt hij weg als er iets gebeurt wat hij niet wilt.
Toch heeft Jasper ook nog een hele andere kant. Een kant die niemand bijna ziet. Het deel wat hij diep van binnen wegstopt omdat hij zich alleen voelt. Hij weet heel goed dat hij aan het opgroeien is en dat hij zich soms kinderachtig gedraagd. Soms heeft hij er dan ook spijt van als het gebeurt maar het is een soort gewoonte voor hem geworden. Hij zit bijna elke dag in een twee strijd, gaat hij zijn kinderlijke gedrag over winnen en accepteren dat hij zijn ouders nooit zal zien. Of blijft hij liever geloven in zijn eigen sprookje.
Houdt van:
~ Muziek maken
~ Rust
~ Weinig verandering
~ Alleen zijn
Houdt niet van:
~ Drukte
~ Angst
~ Ruzie
Grootste Angst:
Op groeien

||GESCHIEDENIS||
Geschiedenis:
7 - 3 - 1995:

5 - 8 - 2001:

5 - 2 - 2009:

2- 3 - 2012:

4 - 10 - 2012:
Back to top Go down
Kid
Administrator
Kid


I can be your Lost Boy <3 Mannelijk-1 Aantal berichten : 724

Karakter
Leeftijd: 15
Partner: Perrie ♥
Groep: Nvt

I can be your Lost Boy <3 Empty
PostSubject: Re: I can be your Lost Boy <3   I can be your Lost Boy <3 EmptyWed Oct 03, 2012 7:09 pm

Je kaart is geaccepteerd! Het enige aandachtspuntje is dat je persoon 16 moet zijn tenzij je dit aanvraagt bij Slots, verder is het echt een heel coole kaart! Vooral de geschiedenis haha, ik zie het al helemaal voor me dat het een hele gang word die proberen uit de FAKZ te ontsnappen xD ik geef je voor deze kaart 9 Berto's :)
Owja, je hebt nu toestemming IC te posten c;
Back to top Go down
http://judithplatte.deviantart.com
Perrie
Administrator
Perrie


I can be your Lost Boy <3 Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 727

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: You know you live to break me - don't deny
Groep: Nvt

I can be your Lost Boy <3 Empty
PostSubject: Re: I can be your Lost Boy <3   I can be your Lost Boy <3 EmptyWed Oct 03, 2012 7:18 pm

Super kaart, mijn complimenten =D 9 Berto's krijg je van mij.
Enen, stiekem lijkt het me onwijs stoer als hij een bende opstart met kinderen die naar Neverland willen, just saying xd
Back to top Go down
https://survivorss.actieforum.com/
Kid
Administrator
Kid


I can be your Lost Boy <3 Mannelijk-1 Aantal berichten : 724

Karakter
Leeftijd: 15
Partner: Perrie ♥
Groep: Nvt

I can be your Lost Boy <3 Empty
PostSubject: Re: I can be your Lost Boy <3   I can be your Lost Boy <3 EmptyFri Oct 05, 2012 10:16 am

Sorry, was dit vergeten, Jasper word grafgraver (hellyeah, brand er op los met zijn gave fantasiën!)
Back to top Go down
http://judithplatte.deviantart.com
Sponsored content





I can be your Lost Boy <3 Empty
PostSubject: Re: I can be your Lost Boy <3   I can be your Lost Boy <3 Empty

Back to top Go down
 
I can be your Lost Boy <3
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» The Lost Boys
» Those who wander are not lost~ [R.I.P Kid]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Survivors :: In Character :: Karakter Voorstel :: Accepted Characters-
Jump to: