Survivors
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortal*Latest imagesHyde Angelina Sykes BertokaartRegisterLog in

 

 Hyde Angelina Sykes

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Hyde

Hyde


Hyde Angelina Sykes Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 20

Karakter
Leeftijd: 15
Partner: And now I'm told that this is life, that pain is just a simple compromise
Groep: Nvt

Hyde Angelina Sykes Empty
PostSubject: Hyde Angelina Sykes   Hyde Angelina Sykes EmptyThu Oct 11, 2012 5:12 am



||INFORMATION||
Naam:
Hyde Angelina Sykes
Leeftijd:
15 Jaar
Geslacht:
Meisje
Familie:
Haar ouders zijn Marie & Steven Sykes. Ze heeft voor de rest geen broertjes of zusjes.
Afkomst:
Hyde woont al sinds haar geboorte op Perdido Beach.
Banen
Raadslid - Soldaat - Graf graver.


||APPEARANCE||
Dier: Een vlinder met blauwe vleugels die aan de randen zwart zijn.
Kleur haar: Rood - oranje achtig
Kleur ogen: Groen
Lichaamsbouw: Klein en tenger
Lengte: 1,64m
Extra: Ze heeft verschillende littekens op haar lichaam.


||PERSONALITY||
Karakter: Hyde is op het eerste gezicht een heel lief meisje waar van je niet zou verwachten dat daar een geheim achter schuilt. Hyde heeft namelijk een behoorlijk eng verleden achter haar rug die haar gevormd heeft zoals ze nu is. Ze is vrij stil en vind het heerlijk om andere mensen te zien lijden. Ze vind het vooral leuk als ze zelf heeft veroorzaakt. Toch zit er nog een klein meisje in haar die eigenlijk heel erg gekwetst is. Je kan wel zeggen dat ze letterlijk haar emoties op bij duwd om te laten zien dat zij de sterkste is. Hyde vertrouwt weinig mensen en bouwt eigenlijk een muur om haar heen.
Angsten: Haar verleden
Geheimen: De betekenis achter de littekens die op haar lichaam zitten.


||HISTORY||
5 - 9 - 2002
Een klein meisje met blonde haren rende de straten door en probeerde haar gelach binnen te houden. Toen uiteindelijk een klein steegje vond verstopte ze zich daar en zag een jongen voor bij rennen. Ze legde haar hand voor haar mond om haar gegiechel te dempen, maar het was al te laat. De jongen had haar gehoord en keek het steegje in. hij tikte tegen haar schouder en hijgde. "Tikkie, jij bent hem." De jongen had geen zin meer om te rennen dus liet hij zich tegen de muur aan zakken. Hyde was altijd de snelste geweest van haar vrienden groep. Niemand kon haar bij houden. Ze was dan ook de kleinste en dat nam ze dan ook in haar voordeel. "Ik kan niet meer." Hijgde de jongen met een glimlach. Hyde sprong op zij zat nog met veel energie. "Kom nou, nog een spelletje!" Riep ze uit terwijl ze naar de jongen toe sprong. De jongen kende ze al vanaf haar geboorte, hij woonde naast haar en heette Jared. Zij en Jared waren de beste vrienden en deden bijna alles samen. "Kom nou Jared, nog eentje. Echt waar dat is de laatste." Smeekte Hyde op haar gebruikelijke manier. Ze wist dat Jared daar niet tegen kon en hij stemde er dan ook mee in.

6 - 1 - 2007
Het vuur rook heerlijk en de kou die tegen hun gezichten sloegen was stekend. Hyde zat helemaal in gepakt in een sjaal, muts en dikke winterjas tegen Jared aan. Hij was ook helemaal ingepakt en Hyde had hem nog uit gelachen om zijn rare muts. Ze zaten met een paar vrienden bij het meer dat nog helemaal bevroren was. Eigenlijk mocht Hyde helemaal niet van haar moeder op dit tijdstip nog buiten zijn, maar ze had gezegd dat ze bij een vriendinnetje bleef slapen. Eigenlijk was het best wel knap dat ze als 10 jarige dit voor elkaar had gekregen. "Oeeh Jared en Hyde zaten in een boom..." "Hou je kop, Denise." Snauwde Hyde naar haar vriendin toen ze weer begon over het feit dat Jared en Hyde iets zouden hebben. Hyde moest toe geven dat ze stiekem wel verliefd was op Jared, maar dat mocht niemand weten. Ze zag vanuit haar ooghoeken dat Jared een beetje rood was geworden ondanks de kou. Hyde schudden lichtjes haar hoofd, nee Jared was niet verliefd op haar.

24 - 11 - 2008
Hyde veegde ruw haar tranen weg terwijl ze op haar kamer zat. Ze had weer eens ruzie gehad met Jared. Sinds een maand hadden ze alleen maar ruzie, maar dat was niet het enige. Ze had ook alleen maar ruzie met haar moeder. Ze was al een paar keer geslagen door haar vader en haar moeder wilde maar niet in zien hoe verkeerd het was. Hyde mocht Jared niet meer zien en elke keer als ze dat op school wilde uitleggen geloofde hij haar niet. Hyde stond op van haar bed en keek even in de spiegel die op haar kamer hing. Ze was veranderd, dat had ze zeker gezien. Haar lichaam was veranderd, van een meisje naar een puber. Haar blik in haar ogen was ook veranderd. Vroeger keek ze ondeugend en speels. Nu keek ze dof en waren haar ogen rood van het huilen. Haar blonde haren waren nu rood - oranje gekleurd. Ze hoorde haar vader beneden haar naam schreeuwen. Haar hart klopte in haar keel en ze keek weg van haar spiegelbeeld, waarom was alles niet zoals vroeger?

17 - 6 - 2009
Hyde beet zachtjes op haar onderlip terwijl ze de schade van vannacht onder ogen kwam. Ze wikkelde voorzichtig de bandage om haar arm af en keek naar de rode strepen op haar boven benen en onder armen. Haar ogen vulde zich met tranen en haar adem stokte in haar keel toen ze zag dat de schade dit keer veel erger was dan de andere keren. "Shit." Mompelde ze zachtjes terwijl ze de tranen weg duwde. Ze voelde zich plots heel alleen. Ze had Jared een jaar amper gesproken en haar ouders ook bijna niet. Sommige avonden waren wel gezellig, maar dan hing er nog steeds een kille sfeer in huis. Andere avonden was Hyde blij als ze het er levend vanaf bracht. Voorzichtig hield Hyde haar onder been onder de koude douche. De wondje prikte en haar tranen gleden bijna over haar wangen. Gelukkig kon ze die nog net verbergen. Ze liet haar blik naar de spiegel glijden en ze schrok van haar eigen spiegelbeeld. Onder haar ogen zaten donkere kringen, haar gezicht was mager geworden en lijkbleek. Ze veegde opnieuw ruw haar tranen weg en sprak tegen haar zelf. "Ik heb niemand nodig. Ik hoef mijn ouders niet te hebben. Ik hoef geen vrienden. Ik kan alles alleen."

3 - 5 - 2011
De regen sloeg neer op de straten en de kou was tot haar botten. Hyde stond al een tijdje aan de voor deur van haar huis. Ze wilde niet naar binnen, haar lip bloedden al weer en haar armen deden zeer en jeukte. Ze probeerde het bloed van haar gezicht te vegen. "Hyde!" Hoorde ze een jongens stem schreeuwen. Hyde keek om en zag Jared bij de stoep rand staan. Hyde wilde de sleutel in het slot steken, maar ze werd tegen gehouden door Jared. "Het spijt me Hyde." Zei Jared, hij tilde haar hoofd lichtjes op zodat ze in zijn ogen keek. Jared was flink gegroeid. Hij veegde de bloeddruppels van haar lip en probeerde te glimlachen. "Het spijt me." Zei hij zachtjes. Hyde haar ogen vulde zich met tranen en ze liet zich tegen zijn borst aan zakken. Ze voelde zich voor het eerst weer ergens veilig, maar haar tweede persoonlijkheid die ze had ontwikkeld ging hierbij niet weg. "Blijf vannacht bij mij." Fluisterde Jared zachtjes terwijl hij haar met zich mee trok.


Back to top Go down
Perrie
Administrator
Perrie


Hyde Angelina Sykes Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 727

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: You know you live to break me - don't deny
Groep: Nvt

Hyde Angelina Sykes Empty
PostSubject: Re: Hyde Angelina Sykes   Hyde Angelina Sykes EmptyThu Oct 11, 2012 7:10 pm

Aangezien Eddison afwezig is zal ik je tussen de 10-20 Be rto's geven i.p.v. 1-10 Berto's. Eddison hoeft deze karakterkaart dan niet meer te raten en je hebt al je Berto's gekregen.
Accepted! Hyde zal soldaat worden en je krijgt 18 Berto's voor deze kaart. Ook heb je nu toestemming om IC te posten, veel plezier!
Back to top Go down
https://survivorss.actieforum.com/
 
Hyde Angelina Sykes
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Survivors :: In Character :: Karakter Voorstel :: Accepted Characters-
Jump to: