Survivors
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortal*Latest imagesWrite me a drabble ~ BertokaartRegisterLog in

 

 Write me a drabble ~

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Celeste

Celeste


Write me a drabble ~ Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 109

Karakter
Leeftijd: 16 jaar
Partner: Euh... right
Groep: The Lost boys

Write me a drabble ~ Empty
PostSubject: Write me a drabble ~   Write me a drabble ~ EmptyThu Oct 25, 2012 8:33 am

{Write me a drabble!}
Eyy ;d
Dit 'spelletje' heb ik op een andere site gezien en zij heeft het van tumblr. Het is heel leuk en makkelijk, en als je je verveeld dood het de tijd! Hieronder zie je een hele reeks drabbles staan. Je zet één van de drabbles in je post en diegene onder je schrijft er een verhaaltje bij. In dit verhaal mag je godmodden. Je mag zelf weten hoe lang je drabble word, maar hier hoef je geen inmens lange posten te maken. Dit zou ik ook niet aanraden, want dan is het vervelend voor diegene die de drabble wilt lezen om de hele lap tekst te lezen.

[*]Sleep: Mijn karakter moet om zelfverzonnen omstandigheden een nacht bij jou karakter overnachten.
[*]Save: Mijn karakter zal jou karakter redden uit een ernstige situatie.
[*]Heal: Mijn karakter zal jou karakters wonden verzorgen.
[*]Confess: Mijn karakter zal zijn/haar diepste gevoelens over jou karakter uitten/vertellen.
[*]Death: De reactie van mijn karakter als jou karakter sterft/dood is gegaan.
[*]Protect: Mijn karakter beschermd jou karakter van kwaad/pijn.
[*]Dream: Mijn karakter word midden in de nacht wakker door een droom samen met jou karakter.
[*]Sky: Onze karakters kijken samen naar de sterren.
[*]Help: Mijn karakter zal jou karakter uit nood helpen.
[*]Gift: Mijn karakter zal jou karakter iets geven wat speciaal voor mijn karakter is.
[*]Switch: Mijn karakter en jou karakter zijn geswitcht van lichaam en ze moeten iets bedenken om terug te komen in hun eigen lichaam.

Omdat het waarschijnlijk nog niet helemaal duidelijk is wat de bedoeling van het spelletje is, zal ik hieronder een voorbeeldje plaatsen.
Spoiler:


Ik hoop dat het zo duidelijk is! Er kunnen altijd nog meer drabbles bijkomen, en dat zal ik dan ook aangeven. Als je nog ideeën hebt voor Drabbles, zet die dan in een spoiler onderaan je post. Als ik ze leuk vind, zet ik ze erbij!

Note: Een drabble kan zich overal afspelen, en de karakters kunnen alles zijn. Ze kunnen pokémontrainers zijn, dakloze, als ze maar hun leeftijd en karakter behouden. Je mag ook eigenschapjes bedenken bij jou eigen karakter en het karakter van iemand anders. Als je twee keer een drabble voor iemand schrijft, mag je een hele nieuwe situatie en eigenschappen bedenken!

~• • • • • • • • • •~

Drabble: Sky.
Back to top Go down
Tom

Tom


Write me a drabble ~ Mannelijk-1 Aantal berichten : 355

Karakter
Leeftijd: 16 Years
Partner: The secret side of me, I never let you see. I keep it caged, But I can’t control it. So stay away from me, The beast is ugly, I feel the rage. And I just can’t hold it.
Groep: Nvt

Write me a drabble ~ Empty
PostSubject: Re: Write me a drabble ~   Write me a drabble ~ EmptyThu Oct 25, 2012 8:42 am

De sterren schenen hoog boven ons. Ik voelde me rustig, zeker naast haar. Mijn hoofd zwenkte opzij, haar prachtige zwarte haren glinsterden zilver in de witte maansikkel. 'Mooi he?' Sprak ik met een zachte stem, en ik streelde haar wang. Ik had nooit gedacht dat het ooit zo zou lopen. Dat ik liefde zou kennen. Ik zuchtte en staarde naar een graspol. Melodie leek mij wel het laatste meisje waarmee ik de sterrenhemel mee zou willen delen. Ze keek me aan. 'Ja.' Fluisterde ze alleen. Ze glimlachte, en ik glimlachte terug. De nacht was nog jong, en er kon nog van alles gebeuren.

---------

Sleep >3
Back to top Go down
 
Write me a drabble ~
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Survivors :: Out of Character :: Nonsens :: Spellen-
Jump to: