Survivors
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortal*Latest imagesKarakterkaarten BertokaartRegisterLog in

 

 Karakterkaarten

Go down 
AuthorMessage
Perrie
Administrator
Perrie


Karakterkaarten Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 727

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: You know you live to break me - don't deny
Groep: Nvt

Karakterkaarten Empty
PostSubject: Karakterkaarten   Karakterkaarten EmptyMon Sep 24, 2012 9:29 am

Wil je graag weten wat er in je karakterkaart moet staan? Wat wel en niet mag en of het verplicht is? Dit wordt hier verteld. Er wordt je aangeraden dit goed door te lezen. Als er nog vragen zijn kunnen deze gesteld worden in het speciale sub-forum speciaal voor vragen.


• Is het maken van een karakterkaart verplicht?
Ja, het is verplicht om een karakterkaart te maken voordat je je eerste post in de RPG maakt. Dit is zodat de mensen van het team kunnen kijken of je je aan de regels hebt gehouden en bijvoorbeeld geen slot-personage bezit zonder dat je dit hebt aangevraagd. Begrijp ons niet verkeerd, maar het onderwerp van Survivors is redelijk ingewikkeld en het is logisch dat er hier wel eens verwarring over ontstaat. Vandaar dat wij eerst je karakterkaart bekijken en melden of deze is geaccepteerd, voordat je mag posten. Post dus a.u.b echt niet voordat jouw karakterkaart geaccepteerd is, want dan moeten wij je hier op aanspreken.

• Als ik een nog ongeaccepteerd slot-personage heb aangevraagd, mag ik dan al een karakterkaart plaatsen?
Nou, nee. Voorheen is dit wel eens gebeurd, maar omdat hier geen regel voor was konden we er niets over zeggen. Echter hebben we dit liever niet. Je slot-personage (als je die aanvraagt) moet eerst geaccepteerd worden en dan pas mag je jouw karakterkaart hier plaatsen. Echt niet eerder, want ook dan moeten we je hier op aanspreken!

• Hoe lang duurt het voordat mijn karakterkaart aangenomen wordt?
Als je een gewone karakterkaart voor een gewone normalo invult, niet erg lang. Alle teamleden beschikken over een smart-phone of Ipod waardoor ze vrijwel overal bij het forum kunnen en dus ook vrijwel altijd een karakterkaart kunnen accepteren.
Wanneer je echter een slot-personage aanvraagt kan dit iets langer duren aangezien dit door de admins overlegd moet worden. Wil je dus snel kunnen beginnen met rpg'en, dan wordt je aangeraden gewoon een normalo aan te maken. Heb je echter meer geduld dan is een slot-personage ook goed.

• Krijg ik Berto's voor het maken van mijn karakterkaart?
Ja, je krijgt automatisch 15 Berto's wanneer je jouw karakterkaart plaatst. Het aantal Berto's is voor iedereen gelijk (15 Berto's) ongeacht hoe jouw karakterkaart eruit ziet. Gelieve niet 10 karakterkaarten in één maand te maken omdat je dan lekker veel Berto's krijgt. Gewoon.. Niet doen Wink

• Wat moet er nou precies in mijn kaart?
Om het wat simpeler voor je te maken staat er hieronder een lijstje wat VERPLICHT ingevuld moet worden. Je mag er dingen aan veranderen, in het engels zetten enzovoorts, maar al die informatie moet in de kaart voorkomen of hij wordt niet geaccepteerd. Natuurlijk mag je er ook dingen bijzetten, het in een postsheet zetten en nog veel meer. Wees creatief!


Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b]Afkomst:[/b]
[b]Dier:[/b]
[b]Gave:[/b] *alleen wanneer jouw karakter een geaccepteerde freak is*
[b]Aantal Streepjes:[/b] *alleen wanneer jouw karakter een geaccepteerde freak is*

[b]Familie:[/b]

[b]Uiterlijk[/b]

[b]Karakter:[/b]

[b]Geschiedenis:[/b]
Back to top Go down
https://survivorss.actieforum.com/
 
Karakterkaarten
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Survivors :: In Character :: Karakter Voorstel-
Jump to: