Survivors
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortal*Latest images→ Serena Catherine Wright BertokaartRegisterLog in

 

 → Serena Catherine Wright

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Serena

Serena


Aantal berichten : 219

Karakter
Leeftijd: 16 Years
Partner: There is nothing to lose if it's not yours.
Groep:

→ Serena Catherine Wright Empty
PostSubject: → Serena Catherine Wright   → Serena Catherine Wright EmptySat Sep 29, 2012 8:23 am

→ Serena Catherine Wright Tumblr_m7qwafnmLT1rs1qci
SERENA CATHERINE WRIGHT
‘It's not the most normal life in the world, but I screw up plenty of times to be a normal teenager.’


SHORTCUT ABOUT SERENA
Bijnamen » Ser’ // Sereen // Cat.
Leeftijd » 16 jaar.
Geslacht » Female.
Afkomst » Oekraïne, sinds haar 7e woont ze in L.A.
Dier » Amur Leopard.
Banen van voorkeur » Wacht, Raadslid of Soldaat.
Gave » Gedachten lezen bij sterk oogcontact.
Streepjes » 2



‘So many people put so much emphasis on what they do that they lose sight of who they are.
They fight for something that is so meaningless and frivolous. My whole career could go poof tomorrow and you might never hear of me again.’


Maybe you know me, or maybe you don't. I'm not that interesting, most of the time I pretend that I'm not. But I'll guess you guys didn't come over for a silly talk. I guess you guys are here for a closer look in my life. Don't step in when you're having doubts. 'Cause then.. life is horrible.

Zoals je misschien al duidelijk geworden is kom ik oorspronkelijk uit Oekraïne, een groot maar tamelijk arm land. Tot mijn zevende levensjaar ben ik daar opgegroeid, samen met mijn vader en mijn kleine zusje. Bij de geboorte van mijn zusje heeft mijn moeder haar een leven kunnen geven, maar het hare helaas op moeten geven. Tot aan mijn vierde levensjaar heb ik mogen genieten van mijn moeder.. Mensen zeggen misschien dat ik er te makkelijk mee omgegaan ben of nog steeds mee omga, but it's not. Het is niet zo omdat ik wat onverschillig doe dat ik haar niet mis of dat ik niet elke dag aan haar denk. Het is iets dat je door de jaren heen heeft gevormd. De dood van mijn moeder heeft een deel van mijn persoonlijkheid aangesterkt en verzwakt. Natuurlijk mis ik haar en natuurlijk is het moeilijk. Maar moet ik elke dag dan gaan zitten treuren omdat ze er niet meer is? No, life goes on and so should you.
Het is al een aantal jaar geleden dat we met z'n drietjes hier naar Perdido Beach in California verhuisden. ‘Een nieuw begin.’ Dat was hoe mijn vader het noemde. Maar bij een nieuw begin was een tragisch eind allang voor ons uitgestippeld. Mijn zusje, ze werd ziek. Maanden voor haar zevende verjaardag begon ze rare verschijnselen te vertonen. Alsof alle energie uit haar lichaam was weggezogen en na een lange lijdensweg was ook het licht in haar helderblauwe ogen gedoofd. Het was een vloek, dat moest wel. Welke andere verklaring moest er anders zijn? Hoewel ik met mijn vader overbleef voelde ik me eenzamer dan ooit. Verlaten, weggestopt in een donker gat. Langzamerhand kwamen er haatgevoelens omhoog, haat voor hetgeen waar niet tegen te vechten viel; het lot. Uit voorzorg stopte ik alle gevoelens weg, zodat ik niemand hoefde te confronteren met deze gevoelens of gedachten - maar vooral niet mezelf.
Het is lastig, maar het went. Sinds dat ik hier gekomen ben maak ik deel uit van de FAKZ en zijn mijn vader en ik dus op onszelf aangewezen. Ik twijfel of ik hem ooit nog zal zien, gezien het lot het niet met onze familie voorheeft. Bij elke stap die ik zet, bij elke ruzie en elk gevecht vecht ik voor een doel. Mijn moeder, mijn zusje en met de hoop ooit weer als familie herenigd te worden. Levend of dood.

‘A lot of people here want to be everyone but themselves. ’


Het karakter van Serena is in een paar woorden samen te vatten. Sterke persoonlijkheid, aanhoudend en een enorme vechter. Emoties is iets wat ze het liefste probeert te verbergen, want de confrontatie niet aangaan met je gevoelens maakt het leven een stuk gemakkelijk. Tenminste, voor nu. Door de jaren heen is ze de liefde voor veel dingen verloren, evenals de lust voor het leven. Het enige doel dat ze heeft is om door te gaan voor haar moeder, haar zusje en haar vader. Dat is wat haar op de been houdt. De arrogantie die ze soms opzet zorgt ervoor dat ze anderen ver van haar vandaan houd. Want wat je niet hebt kan je ook niet verliezen.

‘A smile is really all it takes.’


Serena heeft een slanke bouw, maar wel de nodige rondingen. Door haar afkomst heeft ze een licht getinte huid. Ze is ongeveer 1.67 lang, niet erg groot dus. Haar ogen zijn diepbruin van kleur en van nature heeft ze een beetje slag in haar haren. De kleur van haar lange haren is kastanjebruin.


‘I think everyone has a little black swan in them, it's just a matter of when you let it out.’



→ Serena Catherine Wright Tumblr_mao7cdKjBM1rula8b


Last edited by Serena on Sun Sep 30, 2012 12:43 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Perrie
Administrator
Perrie


→ Serena Catherine Wright Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 727

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: You know you live to break me - don't deny
Groep: Nvt

→ Serena Catherine Wright Empty
PostSubject: Re: → Serena Catherine Wright   → Serena Catherine Wright EmptySun Sep 30, 2012 12:36 am

Ik hou van Serena <3 Serena zal een raadslid worden en je krijgt 10 berto's van mij. c: Je mag nu IC posten, veel plezier!
Back to top Go down
https://survivorss.actieforum.com/
Kid
Administrator
Kid


→ Serena Catherine Wright Mannelijk-1 Aantal berichten : 724

Karakter
Leeftijd: 15
Partner: Perrie ♥
Groep: Nvt

→ Serena Catherine Wright Empty
PostSubject: Re: → Serena Catherine Wright   → Serena Catherine Wright EmptySun Sep 30, 2012 12:39 am

Wow prachtig, echt heel mooi c; Je krijgt van mij ook 10 Berto's. Veel plezier met posten!
Back to top Go down
http://judithplatte.deviantart.com
Sponsored content





→ Serena Catherine Wright Empty
PostSubject: Re: → Serena Catherine Wright   → Serena Catherine Wright Empty

Back to top Go down
 
→ Serena Catherine Wright
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Survivors :: In Character :: Karakter Voorstel :: Accepted Characters-
Jump to: