Survivors
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortal*Latest imagesMeet unknownshar x) BertokaartRegisterLog in

 

 Meet unknownshar x)

Go down 
+5
Serena
Isa
Ia
Jai
Feli
9 posters
AuthorMessage
Feli

Feli


Aantal berichten : 50

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: Loneliness has became the one i will marry with..
Groep:

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyWed Oct 03, 2012 7:34 am

Aangezien ik vaak word aangezien voor Sharon van WS, en ik inmiddels de bijnaam unknownshar heb gekregen heb ik maar besloten om even een voorstel topic te maken. x'D

Naam: Sharon Veen
Leeftijd: 17 jaar, 18 november word ik 18. ;P
Woonplaats: Vollenhove (Ligt in provincie overrijssel)
Uiterlijk: 1.80 lang, blond halflang haar, blauwe ogen en een zwarte bril en tja.. Ik hou van ringen dragen. x)
Opleiding/werk: Inmiddels doe ik niveau 2 dierverzorging op Landstede in Raalte. Daarbij loop ik één keer in de week kranten en werk ik in het weekend als keukenhulp in een restaurant.

Verder ben ik dus wel gek van dieren. Hier hebben we een hond (maltezer leeuwtje) , baardagaam, twee vogels en vier hamsters. Daarvan zijn drie hamsters van mijzelf en ik verdiep me ook steeds meer in deze kleine maar leuke wezentjes. Ik heb dan ook twee roborovski hamsters en één russische. Daar van verwacht ik ergens na de winter jonge hamsters aangezien de twee roborovski's man en vrouw zijn. x)

Dingen die ik graag doe is lezen. Vooral engelse boeken lees ik graag. Zo heb ik Brokeback mountain in het engels gelezen en ben ik nog met de hunger games bezig. Verder doe ik nog graag photoshoppen, fotografie, films kijken en dus bezig zijn met mijn beestjes. Eerder deed ik ook veel aan tekenen maar daar ben ik nu een beetje inspiratieloos voor geworden. xD
Kwa films kijk ik graag naar fantasie, horror en comedy films. Mijn lievelings films zijn dan ook Lord of the rings, alle delen, en de hunger games vond ik ook erg goed. Nu kijk ik ook vooral uit naar de volgende delen van de hunger games en The hobbit die 14 december uit komt. ;D
Mijn lievelings filmmensjes zijn: Billy Boyd & Dominic Monaghan (Hoe kan het ook anders, Merry and Pippin for life x)), Jack Black, Jake Gyllenhaal, Alexander Ludwig en Nicolas Cage (Ghost rider, hell yeah ;D).

Nou.. ik weet niet wat ik verder nog kan vertellen. xD
Als er vragen zijn stel ze gerust! Ben dol op vraagjes. ;3



Last edited by Feli on Sun Oct 21, 2012 9:25 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Jai

Jai


Aantal berichten : 169

Karakter
Leeftijd: 16
Partner:
Groep:

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyWed Oct 03, 2012 7:40 am

Eerste reactie: jij bent groot xD
Al ben ik het gewoon om tussen jongens van 1.90m te lopen.

Merry 'nd Pippin lover, yea. Ik vond die twee gewoon de allercoolste van heel de LotR zooi =D
Nja, veel heb ik niet echt te zeggen (a)
Hoop dat je het hier naar je zin hebt n_n

x Kaat
Back to top Go down
Ia

Ia


Aantal berichten : 228

Karakter
Leeftijd: 16 jaartjes en 11 maanden
Partner: Try and steal it from me...
Groep:

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyWed Oct 03, 2012 7:41 am

SHAAAAAAAAAAAAAARON o3o
zo dat is alles wat ik te zeggen heb, want wij kennen elkaar goed genoeg, mwuahahahhahaha
Back to top Go down
Feli

Feli


Aantal berichten : 50

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: Loneliness has became the one i will marry with..
Groep:

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyWed Oct 03, 2012 7:43 am

@ Jai Lol xD Ja en ik weet niet eens of het wel precies 1.80 is zou inmiddels ook wat langer kunnen zijn. x)

Haha ja als hun humor en onhandigheid enzow er niet was dan was ik het al wat minder leuk gaan vinden, maar blijft hoe dan ook pracht film. x)

En ik heb het hier zeker naar me zin, dankje. ;P

@Chanel Chaneeeeeeeeel ;D mwahaha jaja voor jou ben ik niet zo unknown lol. x'D
Back to top Go down
Isa

Isa


Meet unknownshar x) Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 114

Karakter
Leeftijd: 15 en 10 maanden
Partner: I want someone who takes me for who I am
Groep: The Lost boys

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyWed Oct 03, 2012 7:46 am

Welkom,

Oeh raalte, heb ik ook op school gezeten. Maar op carmel college (Ik ben jaloers op de kantine die jullie hebben. Heb namelijk een week les gehad op Landstede toen ik orta had xD)

En hou je ook van fantasy series? of alleen films
Back to top Go down
Feli

Feli


Aantal berichten : 50

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: Loneliness has became the one i will marry with..
Groep:

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyWed Oct 03, 2012 7:48 am

Lol toevallig, Carmel College is er zowat naast. xD
Haha ja we hebben wel relaxte kantine op zich. ;P

Ja fantasy series vind ik ook leuk. ;3 Jij hebt een suggestie voor mij? ;D
Back to top Go down
Serena

Serena


Aantal berichten : 219

Karakter
Leeftijd: 16 Years
Partner: There is nothing to lose if it's not yours.
Groep:

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyWed Oct 03, 2012 7:51 am

Iemand die net zo lang is als ik, yeah! =D

En iemand die van LotR houdt, althans.. van sommige char's erin. Ben zelf meer fan van Aragorn + Arwen + Legolas. c:
Hmnn verder heb ik geen vragen, guess so.
Veel plezier hier nog! ^-^

xo Naomi
Back to top Go down
Isa

Isa


Meet unknownshar x) Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 114

Karakter
Leeftijd: 15 en 10 maanden
Partner: I want someone who takes me for who I am
Groep: The Lost boys

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyWed Oct 03, 2012 8:12 am

Haha boven bouw bij ons is echt klein de kantine,

Euhmm,

The secret circle, the vampire diaries, teen wolf, grimm, heroes, once upon a time, charmed, the witches of eastwick, the nine lives of chloe king, Being humen, true blood, The legend of the seeker, The Walking Dead, haven en misfits

Dat waren ze denk ik allemaal
Back to top Go down
Max

Max


Meet unknownshar x) Mannelijk-1 Aantal berichten : 50

Karakter
Leeftijd: »9
Partner: »King of the wild things.
Groep: Nvt

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyWed Oct 03, 2012 8:40 am

Haaihaai Sharon c: f'ckyeah lotr! I lieft die films, behalve frodo als ie de hele film zo vergaart kijkt xD mjaa, ken je LARP? Daar doen we t wel is na. Mjaa ouders zeiken dus moet gauw gaan. Xd nja, nogmaals welkom :)
Back to top Go down
http://judithplatte.deviantart.com/
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 88

Karakter
Leeftijd: 17 en 4 maanden
Partner: Forever? There's no such thing.
Groep:

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyWed Oct 03, 2012 8:46 am

Lord of the rings is awesome idd. :3
Kan écht niet wachten tot The Hobbit deel 1 uit komt. Ben er echt benieuwd naar.
Die vlogs van Peter Jackson hebben me über nieuwsgierig gemaakt.

En ik lieft dat stukje waar Pippin zingt ;o
En dan dat stukje film er bij, dat is echt awesome.
Back to top Go down
Feli

Feli


Aantal berichten : 50

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: Loneliness has became the one i will marry with..
Groep:

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyWed Oct 03, 2012 8:49 am

@Serena Haha awesome, kunnen we samen lang gaan zijn. x'D En Arwen vind ik ook erg nice zeker weten. ;P

@Isa Aw oke ja dat is wel minder, dan is het ook zo snel vol. >.< Being human, Vampire diaries en Heroes heb ik wel is wat van mee gekregen, had er wel interessant uit gezien. Ken jij toevallig ook Supernatural? ;D

@Milk, haaay ;D Haha ja daarom ben ik ook niet heel erg fan van hem. x'D Hij heeft van die.. grote ogen.. xD En nee ik ken LARP niet, maar wat is het? Als jullie het daar na doen ben ik er wel nieuwsgierig naar. x) Aw oke, byebye dan en nog bedankt. ;D

@Alexander Ja ik ook, als de Hobbit uit is weet ik zeker dat ik naar de bios wil. Ik moet die film gewoon zien. ;O
Ja echt he, Pippins stem is zo mooi.. ;O
Back to top Go down
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 88

Karakter
Leeftijd: 17 en 4 maanden
Partner: Forever? There's no such thing.
Groep:

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyWed Oct 03, 2012 8:56 am

Jep, idd zeer pretty. Over Frodo trouwens, wanneer hij neergestoken word op Weathertop dat geluid wat ie dan maakt is ook verschrikkelijk. xD
En ik ben gewoon bij de première ofzo, dat moet gewoon. Die trailer, en dat liedje wat Thorn Oakenshield(?) zingt is awesome ~
Back to top Go down
Isa

Isa


Meet unknownshar x) Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 114

Karakter
Leeftijd: 15 en 10 maanden
Partner: I want someone who takes me for who I am
Groep: The Lost boys

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyWed Oct 03, 2012 8:58 am

Oeh ja die ken ik ook. trouwens walking dead is best eng vind ik en misfits is erg in taal gebruik enzo
Back to top Go down
Kyla

Kyla


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 15 years
Partner: -
Groep:

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyWed Oct 03, 2012 10:51 am

SHARON!!!! Leuk je hier te zien ik vind het echt zo jammer dat WS sluit, please laat WS open, anders stort mijn wereld letterlijk in, ik ben Alpha Víra (voor als je niet wist wie ik was) Ik vind de films van lord of the rings ook heel erg leuk en Pippin en merry zijn ook mijn lievelings personages. Welkom op Survivorss!
Back to top Go down
Perrie
Administrator
Perrie


Meet unknownshar x) Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 727

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: You know you live to break me - don't deny
Groep: Nvt

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyWed Oct 03, 2012 7:00 pm

UnkownSharon, hoe durf je ervoor te zorgen dat je helemaal niet meer unkown bent? Stare
Whieee, langheid is coowl. C: Megusta langheid.
Urr.. Durr.. Ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen O3o
Welkom anyway en veeeel plezier =D
Back to top Go down
https://survivorss.actieforum.com/
Feli

Feli


Aantal berichten : 50

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: Loneliness has became the one i will marry with..
Groep:

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyThu Oct 04, 2012 6:49 am

@Alexander Ja toen ik dat geluid voor het eerst hoorde zat ik echt een moment in stilte te kijken met een overdreven droge blik van.. wat..? xD
En ja dat zou ik ook wel willen bij de premiere. ;O Met dat liedje ben ik nog niet bekend, zal het eens opzoeken. x)

@Isa Lol oke nou ik hou wel van dat enge. x'D Maar zal eens naar je suggestie's kijken. ;3

@Kyla Haha hey! ;D En ik heb haar wel eens gezien ja op WS. ;P Maar ja ik snap dat je het jammer vind, mij rpgen is daar ook begonnen al zit ik er nu al heel lang niet meer op. Naja af en toe nog een beetje in off game maar dat was het dan ook wel. ;P
Awesome nog een pippin en merry fan ;D

@Aiden sowrry! ;O Ik zal het niet meer zeggen.. ;O (Die smiley van jou maakt me bang O.o xD)
Haha nice nog iemand lang. ;D
En bedankt ik vermaak me hier al goed. ;D
Back to top Go down
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 88

Karakter
Leeftijd: 17 en 4 maanden
Partner: Forever? There's no such thing.
Groep:

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyThu Oct 04, 2012 7:44 am

Yepyep in de trailer zingt ie dat. :]
Naja alle dwergen zingen dat een beetje, maar hij begint geloof ik~
En dat geluid van Frode is gewoon.. erg. xD
Back to top Go down
Feli

Feli


Aantal berichten : 50

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: Loneliness has became the one i will marry with..
Groep:

Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) EmptyThu Oct 04, 2012 8:01 am

Ow lol oke ja dan heb ik 'm al wel gehoord. Was inderdaad wel mooi. ;P
Lol ja, misvormde schreeuwofzoiets. xD
Back to top Go down
Sponsored content





Meet unknownshar x) Empty
PostSubject: Re: Meet unknownshar x)   Meet unknownshar x) Empty

Back to top Go down
 
Meet unknownshar x)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Lets meet Feather

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Survivors :: Out of Character :: Voorstellen-
Jump to: