Survivors
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortal*Latest images[GZ] Best Friend BertokaartRegisterLog in

 

 [GZ] Best Friend

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Hyde

Hyde


[GZ] Best Friend Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 20

Karakter
Leeftijd: 15
Partner: And now I'm told that this is life, that pain is just a simple compromise
Groep: Nvt

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyMon Oct 15, 2012 5:47 am

||BEST FRIEND||
Ik ben opzoek naar de beste vriend van Hyde. Hyde en hij kennen elkaar al vanaf dat ze geboren zijn en hebben dan ook altijd alles samen gedaan. Ze speelde vroeger samen, maakte hutten en allemaal dat soort dingen. Sinds dat Hyde 10 jaar is, is ze ook stiekem verliefd op hem (wat er eigenlijk best wel dik boven op lag). Sinds vorig jaar mocht Hyde in eens van haar ouders niet meer omgaan met haar Beste vriend. Ze probeerde dit uit te leggen aan hem, maar hij wilde niet naar haar luisteren. Dit is niet het enige Hyde werd ook ernstig mishandeld thuis en heeft daardoor behoorlijk wat littekens op gelopen. Hyde heeft om zich te beschermen een tweede persoonlijkheid ontwikkeld die zeer gemeen is. Alleen haar Beste vriend weet dus hoe zij werkelijk is. Gelukkig zag hij voor de FAKZ in wat er aan de hand was en had hij gevraagd aan Hyde of hij de nacht bij hem thuis wilde door brengen (hoe ze dat gedaan hebben kunnen we bespreken), die nacht is hun vriendschap dan ook weer opgebouwd, alleen heeft Hyde nog wel haar tweede persoonlijkheid.

||KARAKTER||
Het Karakter vind ik niet heel belangrijk, natuurlijk is het wel leuk als hij een beetje grappig is en zo, maar zijn karakter kan flink veranderd zijn in die tijd dat ze elkaar niet hebben gesproken. Er is maar een ding die ik belangrijk vind en dat is dat hij NIET jonger is dan 15.


Het mag al een bestaand karakter zijn van Survivors, ik vind het niet heel erg om de geschiedenis een klein beetje aan te passen, maar wil je toch een nieuw karakter aan maken, zou ik het zeer op prijs stellen als je hem Jared zou willen noemen =3 Faceclaim en al dat soort dingen maakt mij ook niet zoveel uit, wil je toch dat ik een faceclaim uit zoek zeg het dan gewoon, dan zoek ik een faceclaim.
Back to top Go down
Jai

Jai


Aantal berichten : 169

Karakter
Leeftijd: 16
Partner:
Groep:

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyMon Oct 15, 2012 6:05 am

Ik zou wel willen met Jai of een nieuw account, maakt opzich niet zoveel uit c:
Back to top Go down
Perrie
Administrator
Perrie


[GZ] Best Friend Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 727

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: You know you live to break me - don't deny
Groep: Nvt

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyMon Oct 15, 2012 6:08 am

Nee. Romy. Nee. Che. Niet doen. Nee.
Fuck.

Ik wil //shot
Alleen val ik niet zo erg op de naam Jared. Zou dat ook een andere naam kunnen zijn?
Enen, misschien zou ik dat willen combineren met de broer van Jai. Ik wil allebij namelijk T^T

Edit: Tfuu, Kaat xD Wees me niet voor!
Back to top Go down
https://survivorss.actieforum.com/
Hyde

Hyde


[GZ] Best Friend Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 20

Karakter
Leeftijd: 15
Partner: And now I'm told that this is life, that pain is just a simple compromise
Groep: Nvt

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyMon Oct 15, 2012 7:29 am

OMG nu moet ik gaan kiezen O.o

uhmm, tja waar ga ik beginnen, ik ken jullie schrijf stijl allebij wel dus daar hoef ik niet lang over na te denken O.o ik uhmm

@Kaat: Ik vind Jai wel erg leuk persoontje, dus van mij hoef je niet perse een nieuw persoontje aan te maken. Dan verander ik gewoon de naam in de geschiedenis naar Jai

@Romy: Als kaat dat niet erg vind, en je kan het combineren met inderdaad zijn broer zijnde heb je twee vliegen in een klap. Dan verzinnen we gewoon een andere naam voor Jared xD
En anders vind ik het heel moeilijk om te zeggen, maar dan zeg ik gewoon dat Kaat eerder heeft gereageerd dus het eerlijker is dat zij de Best friend word. Sorry, sorry, sorry

xx Mies
Back to top Go down
Perrie
Administrator
Perrie


[GZ] Best Friend Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 727

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: You know you live to break me - don't deny
Groep: Nvt

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyMon Oct 15, 2012 7:34 am

Eeyup, I totally agree xD Kaat was eerder, dusja ^^.

Stom kind, ik helemaal een nette post typen waardoor ik net iets later reageer, en jij een regeltje xD

Neenee, no problem. c: I totally agree met dat Kaat eerder was.
Back to top Go down
https://survivorss.actieforum.com/
Jai

Jai


Aantal berichten : 169

Karakter
Leeftijd: 16
Partner:
Groep:

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyMon Oct 15, 2012 7:41 am

Hahahaha xD
Ik ben goed in korte regeltjes typen.

Maar ik vind het ook wel goed al Romy combineert, dan heeft Jai er eigenlijk ook wel iets mee te maken, no?
Nja, kijk maar wat jullie ervan vinden C=
Back to top Go down
Perrie
Administrator
Perrie


[GZ] Best Friend Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 727

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: You know you live to break me - don't deny
Groep: Nvt

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyMon Oct 15, 2012 7:43 am

Butbut, van mij mag jij ook gewoon hoor Kaat :o
Back to top Go down
https://survivorss.actieforum.com/
Hyde

Hyde


[GZ] Best Friend Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 20

Karakter
Leeftijd: 15
Partner: And now I'm told that this is life, that pain is just a simple compromise
Groep: Nvt

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyMon Oct 15, 2012 7:50 am

dat kunnen we doen ja, kan er ook gewoon van maken dat ze gewoon heel goed bevriend was met beide en dat ze gewoon door haar ouders weg gehouden is bij hun twee en dan ze er op eentje verliefd is (moeten we even kijken op wie) en dat ze dan gewoon weer bij eentje weer bevriend raakte (asjeblieft, diegene waar ze verliefd op is :p) en dan dat ze daarna weer bevriend is geraakt met beide (ze zijn tenslotte tweeling)

Back to top Go down
Jai

Jai


Aantal berichten : 169

Karakter
Leeftijd: 16
Partner:
Groep:

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyMon Oct 15, 2012 7:53 am

en ik moet zeggen dat die twee in het echt geen geheimen voor elkaar hebben (a)
Wel, voor mij is dat a great idea en mogelijk om uit te voeren n_n

So, Roomz, zeg het eens xD
Back to top Go down
Perrie
Administrator
Perrie


[GZ] Best Friend Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 727

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: You know you live to break me - don't deny
Groep: Nvt

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyMon Oct 15, 2012 8:29 am

Kvind het goed hur ^^.
Wie word wat dan?
En heet mijn personage dan gewoon Luke? (Me loves the name <3)
Back to top Go down
https://survivorss.actieforum.com/
Hyde

Hyde


[GZ] Best Friend Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 20

Karakter
Leeftijd: 15
Partner: And now I'm told that this is life, that pain is just a simple compromise
Groep: Nvt

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyMon Oct 15, 2012 8:32 am

yep Luke is prima hoor =3
tja wie wilt vind het niet erg als Hyde stiekem verliefd is op je persoontje xD mij maakt het ook niet zoveel uit xD
Back to top Go down
Jai

Jai


Aantal berichten : 169

Karakter
Leeftijd: 16
Partner:
Groep:

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyMon Oct 15, 2012 8:36 am

Mij ook niet xD
Ik weet dat ik moeilijk ben

Jai zou best kunnen, maakt opzich niet xD
Back to top Go down
Hyde

Hyde


[GZ] Best Friend Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 20

Karakter
Leeftijd: 15
Partner: And now I'm told that this is life, that pain is just a simple compromise
Groep: Nvt

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyMon Oct 15, 2012 8:38 am

haha dan kies ik gewoon voor Jai =3
Back to top Go down
Perrie
Administrator
Perrie


[GZ] Best Friend Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 727

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: You know you live to break me - don't deny
Groep: Nvt

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyMon Oct 15, 2012 6:57 pm

Allrighto =3
En dan is Luke eigenlijk heel jaloers ofzo en probeert hij onwijs veel indruk op Hyde te maken xD
Back to top Go down
https://survivorss.actieforum.com/
Jai

Jai


Aantal berichten : 169

Karakter
Leeftijd: 16
Partner:
Groep:

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyTue Oct 16, 2012 4:32 am

Hahahaha, ik zie dat echt al zo gebeuren hea xD
Back to top Go down
Perrie
Administrator
Perrie


[GZ] Best Friend Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 727

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: You know you live to break me - don't deny
Groep: Nvt

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyTue Oct 16, 2012 4:36 am

Ik heb hem al helemaal in mijn hoofd :')
Kan iemand hem voor me aanmaken en me het ww sturen? Ik kan doordeweeks namelijk geen aaccounts aanmaken.
Back to top Go down
https://survivorss.actieforum.com/
Jai

Jai


Aantal berichten : 169

Karakter
Leeftijd: 16
Partner:
Groep:

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyTue Oct 16, 2012 4:38 am

Ik wil hem wel aanmaken als je wilt n_n
Back to top Go down
Perrie
Administrator
Perrie


[GZ] Best Friend Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 727

Karakter
Leeftijd: 16
Partner: You know you live to break me - don't deny
Groep: Nvt

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyTue Oct 16, 2012 4:41 am

Ja, graag =3
Gewoon Luke als u het goed vind.
Als dier een wasbeer <3
Back to top Go down
https://survivorss.actieforum.com/
Hyde

Hyde


[GZ] Best Friend Vrouwelijk-1 Aantal berichten : 20

Karakter
Leeftijd: 15
Partner: And now I'm told that this is life, that pain is just a simple compromise
Groep: Nvt

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyTue Oct 16, 2012 5:15 am

Oeeh ik vind het wel leuk ja! En dat Hyde dat dan helemaal niet door heeft omdat ze zo verliefd is op Jai, aw arme Luke xD
Back to top Go down
Luke

Luke


Aantal berichten : 2

Karakter
Leeftijd: 16
Partner:
Groep:

[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend EmptyTue Oct 16, 2012 8:21 am

Ik heb nu al medelijden met em :')
Back to top Go down
Sponsored content





[GZ] Best Friend Empty
PostSubject: Re: [GZ] Best Friend   [GZ] Best Friend Empty

Back to top Go down
 
[GZ] Best Friend
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» [GZ] Best friend and little brother

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Survivors :: In Character :: Vrienden Vijanden en Bondgenoten-
Jump to: